Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

Kaada vaikka punaviiniä päällesi

Juhlassa yleensäkin ja erityisesti näin alkavalla joulujuhlakaudella saattaa käydä niin, että kauluspaidalle – ja tuurilla juuri valkoiselle – saattaa kaatua vettä, punaviiniä, ruokaöljyjä, kastiketta tai ruokaa vahingossa roiskahtaa rinnuksille. Tämä tietysti harmittaa ja voi olla hankalaa puhdistaa ravintolassa tai juhlapaikalla. Tiesitkö, että tähänkin asiaan on ratkaisu tämän päivän maailmassa?

Lue lisää
Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

Maailman suosituin joululahja - onko sellaista?

Taas on se aika vuodesta, kun moni epätoivoisesti miettii, miten muistaa jouluna oman organisaation henkilöstöä, asiakkaita ja sidosryhmiä. Ei liian kallis, liian edullinenkaan ei voi olla, miten hoitaa paketointi, kortit, tervehdys, logistiikka ja toimitukset?

Lue lisää
Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

Tyylikkäästi kohti talvea

Edustusta yrityksellesi syksyyn ja talveen upeiden, profiloitujen päällysvaatteiden kautta. Katso uusi kuvastomme tästä.

Lue lisää
Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

Mikä ihmeen t-paita?

T-paita – maailman yksi merkittävimmistä mainoskanavista ja vaikuttajista jo yli 100 vuoden takaa. Sana ”T-shirt” ilmestyi tietojen mukaan 1920-luvulla ensimmäistä kertaa printattuun muotoon F. Scott Fitzgeraldin romaanissa ”Side of Paradise”. Kirja tarkastelee ensimmäisen maailmansodan jälkeisen nuorison elämää ja moraalia.

Lue lisää
Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

Branding your business - promootiotuotteiden tämän päivän trendit

Teknologia ja tekniset tuotteet ovat viime aikoina olleet kasvavia trendejä yritysten ja organisaatioiden promootiotuotteissa. Kestävä kehityksen merkitys ja arvomaailma nostavat voimakkaasti päätään. On tärkeätä tietää mistä tuote tulee, miten se on valmistettu ja noudattaako tuotteen toimittaja ja valmistaja Fair Trade –kaupan periaatteita.

Lue lisää
Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

The Craft Principle

Craft on pitkään tehnyt yhteistyötä huippu-urheilijoiden kanssa ympäri maailmaa. Huippu-urheilijat vaativana kohderyhmänä ovat auttaneet Crafitia jatkuvasti kehittämään urheiluvaatteiden toimivuutta, mukavuutta, teknologiaa ja laatua yleensä. Craftin tuotteet ovat samalla myös modernin trendikkäitä ja edustavat viimeistä designia.

Lue lisää
Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

Nanoteknologia – ei ryppyjä, ei tahroja

Kun nanoteknologiaa käytetään oikealla tavalla kauluspaidoissa, syntyy paidasta aivan uudenlainen käyttökokemus. Kaada valkoisen paidan päälle vaikkapa punaviiniä, niin paita ei likaannu, vaan se on käytettävissä edelleen – siksi se soveltuu vaikkapa kokin tai tarjoilijan työkäyttöön ja on samalla huippulaadukas paita kaikkiin juhliin.

Lue lisää
Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

Lahjaksi valmistuneelle - Aurora Luxury Writing Instruments

Pitkät perinteet ja kulttuuri ovat tehneet Aurorasta kynäkeräilijöiden suosikin. Vaikka kynien keräily ja kynäkulttuuri pohjoismaissa ei ole yhtä yleistä kuin kelloharrastus ja kellojen keräily, ovat silti kynien Limited edition sekä Limited production -numeroidut sarjat maailmalla arvossaan.

Lue lisää
Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

Pienillä asioilla hyvää oloa

Työhyvinvointi ei ole pelkästään työntekijän tai työnantajan vastuulla, vaan se on aina yhteistyötä johtotason, esimiesten sekä työntekijöiden välillä. Työhyvinvointia ja työssä jaksamista voidaan edesauttaa pienillä asioilla. Tiimihenkeä voidaan parantaa myös yhdessä liikkumalla.

Lue lisää
Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

Suomalainen design ja kestävä kehitys

Varsinkin silloin, kun materiaalina on vaikkapa puu tai muu pitkän käyttöiän materiaali, suomalainen design on erinomainen esimerkki kestävästä kehityksestä. Vastuu ympäristöstä alkaa olla yhä tärkeämpi asia jokapäiväisessä keskustelussa. Heti rikki menneet tuotteet eivät paitsi anna yrityksestä hyvää laatukuvaa, myös viestivät yrityksen vähät välittävän tärkeistä arvoista.

Lue lisää
Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

Tunnelmia Kotkan Meripäiviltä - menoa ja meininkiä

Kotkan Meripäivät on yksi Suomen vanhimpia kesätapahtumia, joka on järjestetty jo vuodesta 1962. Ohjelmaa riitti koko perheelle aina pienistä lapsista aikuisiin saakka. Tänäkin vuonna tapahtuma keräsi kaiken kaikkiaan noin 200 000 vierailijaa.

Lue lisää
Kasper Ilmolahti Kasper Ilmolahti

Kotkan meripäivät panostaa kestävään kehitykseen

More On tuotteistaa Kotkan Meripäivien viralliset tapahtumatuotteet

More Onilla on oma Kotkan Meripäivien virallisten tapahtumatuotteiden myyntipiste parhaalla paikalla. Viralliset tapahtumatuotteet ovat myynnissä ja nähtävillä jo nyt, Meripäivien omassa verkkokaupassa osoitteessa shop.meripaivat.com.

Lue lisää