+358 9 6844 9920 moreon@moreon.fi
AURORA WRITING INSTRUMETS – MADE IN ITALY – LAHJAKSI VALMISTUNEELLE

AURORA WRITING INSTRUMETS – MADE IN ITALY – LAHJAKSI VALMISTUNEELLE

Aurora on perustettu poliittisesti epävakaina aikoina vuonna 1919 Italian Torinossa. Toisen maailmasodan aikana 1943 Auroran tuotantolaitokset tuhoutuivat pommituksissa ja siitä lähtien Auroran suunnitteluosasto, tuotantofasiliteetit, varasto ja pääkonttori ovat sijainneet Torinon pohjoispuolella lähellä Abbadia of Sturaa.  Aurora tunnetaan uniikista tyylistä, sekä laadukkaista ja arvokkaista tuotemateriaaleista, joissa yhdistyy historia ja nykypäivä, kokemus,... Lue lisää...
BRANDING YOUR OFFICE – MIKSI BRÄNDÄTÄ TOIMISTO JA TOIMITILAT?

BRANDING YOUR OFFICE – MIKSI BRÄNDÄTÄ TOIMISTO JA TOIMITILAT?

Luonnollisesti toimiston brändääminen lisää asiakasviihtyvyyttä. Jokaisen joka kävelee yrityksen toimitilaan pitäisi ensisilmäyksellä havaita, mitä yritys tekee. Samanaikaisesti asiakkaalle tulisi syntyä positiivinen mielikuva siitä, mitä yritys edustaa ja mitkä ovat sen arvot. Henkilökunnalle viihtyvyys on tärkeä asia. Sitä voidaan nostaa pienillä asioilla ja samalla rakentaa brändiarvoa yritykselle ja organisaatiolle. Jo... Lue lisää...
YHDISTÄ DIGITAALINEN ÄLYKÄS TIETO JA BRANDING – SMART INTELLIGENT PACKAGING

YHDISTÄ DIGITAALINEN ÄLYKÄS TIETO JA BRANDING – SMART INTELLIGENT PACKAGING

Robotit, älykäs automaatio, ”systems for modern society”, ”smart intelligent packaking, IPA – paljon hypeä, mutta varmasti myös paljon konkretiaa ja mahdollisuuksia. Digitaalista älykästä tietoa ei vielä juurikaan hyödynnetä pakkauksissa ja promootiotuotteissa. On selvää, että digitaalisen älykkään tiedon käyttäminen, robotiikka sekä IPA (Intelligent Process Automation) on kaiken kaikkiaan laaja käsite... Lue lisää...
BRANDING YOUR BUSINESS – PROMOOTIOTUOTTEIDEN TÄMÄN PÄIVÄN TRENDIT

BRANDING YOUR BUSINESS – PROMOOTIOTUOTTEIDEN TÄMÄN PÄIVÄN TRENDIT

  Teknologia ja tekniset tuotteet ovat viime aikoina olleet kasvavia trendejä yritysten ja organisaatioiden promootiotuotteissa. Kestävä kehityksen merkitys ja arvomaailma nostavat voimakkaasti päätään. On tärkeätä tietää mistä tuote tulee, miten se on valmistettu ja noudattaako tuotteen toimittaja ja valmistaja Fair Trade –kaupan periaatteita.  Harva tulee miettineeksi, että tutkimusten mukaan... Lue lisää...
MIKÄ IHMEEN T-PAITA

MIKÄ IHMEEN T-PAITA

T-paita – maailman yksi merkittävimmistä mainoskanavista ja vaikuttajista jo yli 100 vuoden takaa. Sana ”T-shirt” ilmestyi tietojen mukaan 1920-luvulla ensimmäistä kertaa printattuun muotoon F. Scott Fitzgeraldin romaanissa ”Side of Paradise”. Kirja tarkastelee ensimmäisen maailmansodan jälkeisen nuorison elämää ja moraalia.  Vierailin hiljattain Fashion and Textile Museum, Bermondsey Streetillä, Lontoossa. Silmäni... Lue lisää...
KESTÄVÄ KEHITYS – OLETKO HEREILLÄ?

KESTÄVÄ KEHITYS – OLETKO HEREILLÄ?

Kestävän kehityksen ja orgaanisesta puuvillasta valmistetut vaatteet eivät ole ainoastaan 100 % orgaanisesta puuvillasta Fair Traid –reilun kaupan mukaisesti tai erilaisen sertifikaattien mukaisesti tuotettuja, vaan ne ovat aidosti hyvälaatuisia ja miellyttäviä pitää päällä. Öljyteollisuuden jälkeen, vaate- ja tekstiiliala on maailmana toiseksi saastuttavin toimiala. Tämä on johtanut siihen, että vaate-... Lue lisää...