by moreonadmin | 18.05.2018 | Blogi
Aurora on perustettu poliittisesti epävakaina aikoina vuonna 1919 Italian Torinossa. Toisen maailmasodan aikana 1943 Auroran tuotantolaitokset tuhoutuivat pommituksissa ja siitä lähtien Auroran suunnitteluosasto, tuotantofasiliteetit, varasto ja pääkonttori ovat sijainneet Torinon pohjoispuolella lähellä Abbadia of Sturaa. Aurora tunnetaan uniikista tyylistä, sekä laadukkaista ja arvokkaista tuotemateriaaleista, joissa yhdistyy historia ja nykypäivä, kokemus,... Lue lisää...
by moreonadmin | 11.05.2018 | Blogi
Luonnollisesti toimiston brändääminen lisää asiakasviihtyvyyttä. Jokaisen joka kävelee yrityksen toimitilaan pitäisi ensisilmäyksellä havaita, mitä yritys tekee. Samanaikaisesti asiakkaalle tulisi syntyä positiivinen mielikuva siitä, mitä yritys edustaa ja mitkä ovat sen arvot. Henkilökunnalle viihtyvyys on tärkeä asia. Sitä voidaan nostaa pienillä asioilla ja samalla rakentaa brändiarvoa yritykselle ja organisaatiolle. Jo... Lue lisää...
by moreonadmin | 04.05.2018 | Blogi
Monelle todennäköisesti haastava kysymys on mitä antaisin liikelahjaksi ja mikä olisi mieluista liikelahja, jonka tärkeä rooli on rakentaa yrityksen ja organisaation brändiä sekä lisätä tunnettavuutta. Lisäksi se ei välttämättä saa maksaa liikaa. Incentive Magazinen vuonna 2017 tehdyn amerikkalaistutkimuksen mukaan 77,4 % vastaajista kertoi, että liikelahjat ovat tärkeä osa yrityksen... Lue lisää...
by moreonadmin | 27.04.2018 | Blogi
Robotit, älykäs automaatio, ”systems for modern society”, ”smart intelligent packaking, IPA – paljon hypeä, mutta varmasti myös paljon konkretiaa ja mahdollisuuksia. Digitaalista älykästä tietoa ei vielä juurikaan hyödynnetä pakkauksissa ja promootiotuotteissa. On selvää, että digitaalisen älykkään tiedon käyttäminen, robotiikka sekä IPA (Intelligent Process Automation) on kaiken kaikkiaan laaja käsite... Lue lisää...
by moreonadmin | 20.04.2018 | Blogi
Suurin ongelma brändin rakentamisen aloittamisessa on se, että ennustetaan kuluttajan käyttäytymistä omista henkilökohtaisista lähtökohdista. Oletetaan, että edustamme kuluttajan käsityksiä, asenteita, tulotasoa ja mielenkiintoa markkinointia kohtaan. Jos tämä oletus olisi totta, henkilökohtaisten käsitysten yleistäminen ei olisi ongelma (Laakso 2003). Laakso osuu määritelmällään hyvinkin oikeaan vielä tänäkin päivänä, vaikka hän toteaa... Lue lisää...
by moreonadmin | 13.04.2018 | Blogi
On totta, että tietokoneet, kosketusnäytöt, tabletit ja älypuhelimet ovat monessa mielessä ja tilanteessa syrjäyttäneet perinteisen kynän, sekä laajemmin ajatellen myös ”writing instruments” eli kynätarvikkeet. Totta on kuitenkin, että moderni teknologia ei tule koskaan täysin syrjäyttämään kyniä ja kynätarvikkeita, koska on paljon sellaisia tilanteita joissa kynää ja paperia edelleen tarvitaan... Lue lisää...
by moreonadmin | 06.04.2018 | Blogi
Teknologia ja tekniset tuotteet ovat viime aikoina olleet kasvavia trendejä yritysten ja organisaatioiden promootiotuotteissa. Kestävä kehityksen merkitys ja arvomaailma nostavat voimakkaasti päätään. On tärkeätä tietää mistä tuote tulee, miten se on valmistettu ja noudattaako tuotteen toimittaja ja valmistaja Fair Trade –kaupan periaatteita. Harva tulee miettineeksi, että tutkimusten mukaan... Lue lisää...
by moreonadmin | 16.03.2018 | Blogi
T-paita – maailman yksi merkittävimmistä mainoskanavista ja vaikuttajista jo yli 100 vuoden takaa. Sana ”T-shirt” ilmestyi tietojen mukaan 1920-luvulla ensimmäistä kertaa printattuun muotoon F. Scott Fitzgeraldin romaanissa ”Side of Paradise”. Kirja tarkastelee ensimmäisen maailmansodan jälkeisen nuorison elämää ja moraalia. Vierailin hiljattain Fashion and Textile Museum, Bermondsey Streetillä, Lontoossa. Silmäni... Lue lisää...
by moreonadmin | 09.03.2018 | Blogi
Kestävän kehityksen ja orgaanisesta puuvillasta valmistetut vaatteet eivät ole ainoastaan 100 % orgaanisesta puuvillasta Fair Traid –reilun kaupan mukaisesti tai erilaisen sertifikaattien mukaisesti tuotettuja, vaan ne ovat aidosti hyvälaatuisia ja miellyttäviä pitää päällä. Öljyteollisuuden jälkeen, vaate- ja tekstiiliala on maailmana toiseksi saastuttavin toimiala. Tämä on johtanut siihen, että vaate-... Lue lisää...