+358 9 6844 9920 moreon@moreon.fi
VASTUU LUONNOSTA JA YMPÄRISTÖSTÄ – JAMES HARVEST SPORTSWEAR 30 VUOTTA

VASTUU LUONNOSTA JA YMPÄRISTÖSTÄ – JAMES HARVEST SPORTSWEAR 30 VUOTTA

Tänäänkin olemme kuulleet huolestuttavia uutisia esimerkiksi Välimeren tilanteesta. Puhutaan jopa, että muoviroskat ovat muuttamassa Välimeren valtavaksi muovimereksi. Uutisen mukaan suurimmat syyt Välimeren muoviongelmiin ovat liiallinen muovinkäyttö, heikko jätteiden käsittely ja massaturismi.   Tämä ei tietenkään ole ainut haaste, mikä on edessämme ja käsissämme jo nyt. Yksi haasteista on puuvillan... Lue lisää...
KIRJOITTAMISEN JUHLAA JA KYNÄKULTTUURIA

KIRJOITTAMISEN JUHLAA JA KYNÄKULTTUURIA

Kuulin uutisen, että kaunokirjoitusta ei enää opeteta koulussa. Digitaalisuus menee edelle, mutta varmasti jossakin vaiheessa kirjoittaminen, kaunokirjoittaminen sekä kalligrafia tulee olemaan trendi – kaiken digitaalisuuden keskellä.               Aurora, jo lähes sata vuotta vanha yritys, joka valmisti ensimmäiset mustetäytekynät lähes sata vuotta sitten, on... Lue lisää...
AURORA WRITING INSTRUMETS – MADE IN ITALY – LAHJAKSI VALMISTUNEELLE

AURORA WRITING INSTRUMETS – MADE IN ITALY – LAHJAKSI VALMISTUNEELLE

Aurora on perustettu poliittisesti epävakaina aikoina vuonna 1919 Italian Torinossa. Toisen maailmasodan aikana 1943 Auroran tuotantolaitokset tuhoutuivat pommituksissa ja siitä lähtien Auroran suunnitteluosasto, tuotantofasiliteetit, varasto ja pääkonttori ovat sijainneet Torinon pohjoispuolella lähellä Abbadia of Sturaa.  Aurora tunnetaan uniikista tyylistä, sekä laadukkaista ja arvokkaista tuotemateriaaleista, joissa yhdistyy historia ja nykypäivä, kokemus,... Lue lisää...
BRANDING YOUR OFFICE – MIKSI BRÄNDÄTÄ TOIMISTO JA TOIMITILAT?

BRANDING YOUR OFFICE – MIKSI BRÄNDÄTÄ TOIMISTO JA TOIMITILAT?

Luonnollisesti toimiston brändääminen lisää asiakasviihtyvyyttä. Jokaisen joka kävelee yrityksen toimitilaan pitäisi ensisilmäyksellä havaita, mitä yritys tekee. Samanaikaisesti asiakkaalle tulisi syntyä positiivinen mielikuva siitä, mitä yritys edustaa ja mitkä ovat sen arvot. Henkilökunnalle viihtyvyys on tärkeä asia. Sitä voidaan nostaa pienillä asioilla ja samalla rakentaa brändiarvoa yritykselle ja organisaatiolle. Jo... Lue lisää...
YHDISTÄ DIGITAALINEN ÄLYKÄS TIETO JA BRANDING – SMART INTELLIGENT PACKAGING

YHDISTÄ DIGITAALINEN ÄLYKÄS TIETO JA BRANDING – SMART INTELLIGENT PACKAGING

Robotit, älykäs automaatio, ”systems for modern society”, ”smart intelligent packaking, IPA – paljon hypeä, mutta varmasti myös paljon konkretiaa ja mahdollisuuksia. Digitaalista älykästä tietoa ei vielä juurikaan hyödynnetä pakkauksissa ja promootiotuotteissa. On selvää, että digitaalisen älykkään tiedon käyttäminen, robotiikka sekä IPA (Intelligent Process Automation) on kaiken kaikkiaan laaja käsite... Lue lisää...
BRANDING YOUR BUSINESS – PROMOOTIOTUOTTEIDEN TÄMÄN PÄIVÄN TRENDIT

BRANDING YOUR BUSINESS – PROMOOTIOTUOTTEIDEN TÄMÄN PÄIVÄN TRENDIT

  Teknologia ja tekniset tuotteet ovat viime aikoina olleet kasvavia trendejä yritysten ja organisaatioiden promootiotuotteissa. Kestävä kehityksen merkitys ja arvomaailma nostavat voimakkaasti päätään. On tärkeätä tietää mistä tuote tulee, miten se on valmistettu ja noudattaako tuotteen toimittaja ja valmistaja Fair Trade –kaupan periaatteita.  Harva tulee miettineeksi, että tutkimusten mukaan... Lue lisää...